Nou, ik denk dat ik gewoon echt vrijelijk bijzonder gelukkig ga zijn. Onze dame heeft drie punten. De ABS. Die gaat Walter vanavond fixen. Verder het kentekenlichtje en een scheur in de LV ashoes. Blij dat ik achteraf naar mijn eigen garage gegaan ben. Ik weet dat ze 100% eerlijk zijn nadat ze me van een KwikFit incident gered hebben. In het kort, die waren van mening dat ik zo'n 500 euro kwijt zou zijn aan abs-reparatie van de Zaf. Gelukkig waren ze erg klantonvriendelijk en onbeschoft waardoor ik naar mijn eigen jongens gegaan ben. Daar hoorde ik 'mevrouw, er is helemaal niets aan de hand. Wat ik gevoeld had was de abs die in werking trad bij een noodstop die ik moest maken. Dus ja, ik vertrouw die jongens.
Verder vertelde hij me dat hij zo'n 10 jaar aan de Volvo's van een klant gesleuteld heeft. Hij hield van deze auto's . Wie niet. EN kregen we bevestigd dat we een topper gekocht hebben. Zeker met deze km-stand en opties.
Verder vertelde hij me dat hij zo'n 10 jaar aan de Volvo's van een klant gesleuteld heeft. Hij hield van deze auto's . Wie niet. EN kregen we bevestigd dat we een topper gekocht hebben. Zeker met deze km-stand en opties.