Super!! Hier was ik dus benieuwd naar! ABS lampjes nu dus uit? Dan komt het helemaal goed! Walter super dat je dit hebt willen doen en Toet... Jij kan morgen genieten van een goedgekeurde heerlijke Volvo! Super meis!
Inderdaad, abs lampje is uit. Het was zichtbaar aan de solderingen dat daarin het probleem zat. Er moest wel een klein stukje gereden worden voordat het abs lampje uit ging. Ik weet ook niet hoe dat zit bij een classic of er iets gereset moet of kan worden.
Maar belangrijkste is dat hij uit gaat na het starten van de motor
Moet inderdaad gereset worden. Waar dat kan ik zo doen dus ga wel een keer die kant op gewapend met de laptop en kabel! Komt goed! Super dat je dit hebt willen doen Walter!
Wat vond jij verder van de auto? Netjes toch?
Bigdog
Administrator
Geslacht: Locatie: De glimlach van Twente Homepage:volvov70forum.com Berichten: 39897 Geregistreerd: 07 / 2009
Hij staat er mooi bij, en technisch in goede staat voorzover ik dat heb kunnen beoordelen, hij lijkt goed te rollen en veren. Belangrijke zaken zijn gedaan. Viel me wel op dat deze motor heel anders klinkt als mijn 2.4T.
Na uitlijnen en balanceren rolt die wagen echt goed. Onderstel voelt inderdaad geweldig strak aan. Dat motorgeluid... Dat is humor! Ik moest hetzelfde concluderen als ik dan luister naar de T5. Dit klinkt lekker donker, bijna 10 klepper-achtig!
Hij staat er mooi bij, en technisch in goede staat voorzover ik dat heb kunnen beoordelen, hij lijkt goed te rollen en veren. Belangrijke zaken zijn gedaan. Viel me wel op dat deze motor heel anders klinkt als mijn 2.4T.
Komt omdat er geen turbo op zit. Die dempt het nogal als dat is wat je bedoelt. De non turbo modellen hebben nog meer dat unieke 5 cilinder geluid. Hoor je van een kilometer afstand
Ik vind dus juist dat de motor bij toet minder kenmerkend klinkt als een 5 pitter, heeft veel weg van een 6 in lijn. Bij de mijne hoor ik meer 5cylindergeluid.
Maar maakt verder nie uit, toet heeft een knappe classic, nog even een paar puntjes op de i, en ze kan gaan genieten. Dat was t voor mij ook op de terugweg, lege weg cruisecontrol aan, muziek op, echt genieten!
Super Walter! Inderdaad weer een heel goede daad van forumleden voor forumleden. Yannick, je mag Toet zeker wel gaan verwachten op een meet. Ik denk zelfs de eerste sleutelmeet. Dan ga ik er xenon inzetten en een oliewissel uitvoeren voor haar. Dus deze wagen ga je zeker in real life te zien krijgen. Ik ben blij dat we Toet hebben kunnen helpen als forum en ik denk, maar dat is een gevoel, dat ze hier nog een aantal tonnen bij op rijdt. Enige waar ze voor uit moet kijken is dat de wagen niet als een diesel gereden wordt. Die 20 klepper moet je af en toe wel even op de kop stampen.