hoi donderdag naar duitsland gereden voor een v70 t5 met 159000 km.na telefonis contact met de eigenaar waar hij volhield dat er aan de wagen niks was .dan maar naar daar gereden 493 km daar aangekomen testrit gedaan turbodruk meter aangesloten .de druk kwam niet hoger dan 0.5 terwijl hij op mijn maat zijn s70t5 0.7 geeft .dan voelde ik de trilingen van de motor op het stuur en stuurde de auto zwaar en naar rechts nog zwaarder .de eigenaar bleef volhouden dat dit normaal was .tot ik hem voorstelde om met mijn v70 te rijden .toen moest hij toegeven .maar hij dacht dat dit normaal was .en kwam uit de lucht vallen .hij werkt nogthans in een citroen mitsubischi garage .ik ben toen naar huis gereden .dinsdag ga ik naar een c 70t5 automaat kijken van een maat van mij in trier zijn oom 1 ste eigenaar 175000 km gelopen gewoon een eerlijke auto .ik heb hier een goed buikgevoel bij wat ik bij de v 70 niet had .de c70 is van 1998 en word verkoch omdat de man te oud is om te rijden .ik zal de advertentie van de v 70 hier plaatsen zodat niemand zich nog laat vangen door deze leugenaar .ook klopten de km ters niet volgens mij de zetels zakte veel dieper in als de mijne en er waren nog aanwijzingen .eigenlijk dom van mij om te geloven dat een v70 van 1998 met 6 vorige eigenaars in orde zou zijn .hier de link http://suchen.mobile.de/auto-i…age=200000 met vriendelijke groeten Raf