hu 1205 en imiv werkt niet?

rolvio
VolvoV70forum fan
Geslacht:
Leeftijd: 57
Subject:

hu 1205 en imiv werkt niet?

· 
Posted: 02.01.2016 - 20:25  ·  #1
Heb via marktplaats een iMIV classic gekocht en vanmiddag aangesloten. iPod aangesloten en die laadt op. Speelt helaas niets af. Komt geen iMIV in het display van de ipod te staan. Wel zie ik dat er op de radio een cd changer bij is gekomen. Die selecteren resulteert echter niet in het afspelen van de iPod.

De iMIV is geconfiguurd voor MD-C/CD-C en voor de volgende radio modellen: HU X0X/X00X volgens de sticker van volvotech.eu.

Enig idee wat hier fout gaat? Moet er wellicht specifieke firmware op voor mijn HU 1205?

Hoor graag van jullie...
kikonline
Forumlid.
Geslacht:
Subject:

Re: hu 1205 en imiv werkt niet?

· 
Posted: 02.01.2016 - 20:58  ·  #2
Ik heb er ook één gekocht en had een software update nodig via volvotech. Bel Ze even om het na te vragen. Bij mij werkte het gelijk en heb er gelijk een achteruitrijcamera bij gekocht.
rolvio
VolvoV70forum fan
Geslacht:
Leeftijd: 57
Subject:

Re: hu 1205 en imiv werkt niet?

· 
Posted: 04.01.2016 - 20:55  ·  #3
Quote door kikonline

Ik heb er ook één gekocht en had een software update nodig via volvotech. Bel Ze even om het na te vragen. Bij mij werkte het gelijk en heb er gelijk een achteruitrijcamera bij gekocht.

Heb gemaild met Volvotech, kreeg vrij snel antwoord, ik moest de juiste firmware flashen wat ik heb gedaan en het werkt nu!

Super van Volvotech en bedankt voor de tip kikonline!

Selected quotes for multi-quoting:   0