Enige tijd geleden heb ik ergens gelezen op dit of een ander forum dat je met de V70n 2000-2002 geluk moet hebben. Beter 2003 en later kopen. Ik kan dit item niet meer terug vinden en kan deze redenatie verder ook niet terug vinden op het forum. Ik kan mij voorstellen dat een eerste serie wat meer kinderziekten kent en dat na een aantal jaren verbeteringen zijn door gevoerd maar is er iemand die hier wat meer over weet? Ik zie zo nu en dan best aantrekkelijke v70 uit die eerste jaren.
Bij de v70 classic zijn er ook in 1999 een aantal "verbeteringen" door gevoerd die helaas op de langere termijn meer storingen gaven. Kortom, wat is doorslaggevend om voor een 2003 of jonger te gaan dan voor 2000-2002? En dan gaat het mij met name om betrouwbaarheid en onderhoudskosten.
Bij de v70 classic zijn er ook in 1999 een aantal "verbeteringen" door gevoerd die helaas op de langere termijn meer storingen gaven. Kortom, wat is doorslaggevend om voor een 2003 of jonger te gaan dan voor 2000-2002? En dan gaat het mij met name om betrouwbaarheid en onderhoudskosten.