Het volgende doet zich voor:
Volvo V70 D5 2006, onder 2500rpm geen probleem, boven 2500 rpm wordt de koelvloeistof na verloop van tijd uit het reservoir geperst, melding
; stop koelvloeistof laag verschijnt in display.
Rijd je hierna rustig verder, verdwijnt de melding over niveau weer.
Zet je de auto stil en voel je aan de radiateurslang dan is deze heel hard, draai je dan voorzichtig de dop van het reservoir dan komt de koelvloeistof minus verlies door dop weer terug in reservoir.
Dop en reservoir reeds vervangen voor nieuw origineel volvo exemplaar.
Koppakking? Koeling turbo die invloed heeft op niveau/druktoename?
Foto van achterkant rechts cilinderkop
Volvo V70 D5 2006, onder 2500rpm geen probleem, boven 2500 rpm wordt de koelvloeistof na verloop van tijd uit het reservoir geperst, melding
; stop koelvloeistof laag verschijnt in display.
Rijd je hierna rustig verder, verdwijnt de melding over niveau weer.
Zet je de auto stil en voel je aan de radiateurslang dan is deze heel hard, draai je dan voorzichtig de dop van het reservoir dan komt de koelvloeistof minus verlies door dop weer terug in reservoir.
Dop en reservoir reeds vervangen voor nieuw origineel volvo exemplaar.
Koppakking? Koeling turbo die invloed heeft op niveau/druktoename?
Foto van achterkant rechts cilinderkop
You must be logged in or your permissions are to low to see this Attachment(s).