Heb je een automaat? Dan kan het ook zijn dat die de kracht van de motor niet goed overbrengt. Of bij een handbak slippen van de koppeling, maar ik neem aan dat je dat wel kan herkennen.
Kan je niet met vida live wat drukwaarden uitlezen in het inlaattraject? Misschien kan je daaruit opmaken wat er gebeurt: of de drukken binnen de gewenste waarden liggen en logisch aaneensluiten. Ik ken het fijne er niet van, maar zou denken dat de waarden die de turbodruk, manifold air pressure etc weergeven dat je daar wellicht iets raars kan uithalen.
Er zit geen waste gate op de turbo, maar wel toch een of ander intern ventiel wat de eventuele overdruk weer terug de inlaat inleidt? Zodat je geen lucht kwijt raakt (zoals bij waste gate) die eerder gemeten is, daar is wel eens iets over geschreven hier. Misschien gaat het in dat ventiel mis, dat die niet goed afsluit o.i.d.
Kan je niet met vida live wat drukwaarden uitlezen in het inlaattraject? Misschien kan je daaruit opmaken wat er gebeurt: of de drukken binnen de gewenste waarden liggen en logisch aaneensluiten. Ik ken het fijne er niet van, maar zou denken dat de waarden die de turbodruk, manifold air pressure etc weergeven dat je daar wellicht iets raars kan uithalen.
Er zit geen waste gate op de turbo, maar wel toch een of ander intern ventiel wat de eventuele overdruk weer terug de inlaat inleidt? Zodat je geen lucht kwijt raakt (zoals bij waste gate) die eerder gemeten is, daar is wel eens iets over geschreven hier. Misschien gaat het in dat ventiel mis, dat die niet goed afsluit o.i.d.