Onze V70 gaat komende zaterdag bij Rica spelen.
Het gaat om een 2.3t5 met een Geartronic (Aisin 55-50s) met bijna 5 ton aan ervaring.
De b5234t3 die erin ligt is overigens vervangen en heeft waarschijnlijk rond de 2 ton gelopen.
Ze is nu zo'n 5 jaar in ons bezit en die tijd heb ik tot nu toe gebruikt voor een zeeeeer uitgebreide stage-0.
Eigenlijk heb ik de auto altijd rijdend gehouden en wanneer iets aan vervanging toe was gekeken naar een upgrade. Zo heb ik de kosten redelijk gespreid kunnen houden. Doordat ik het overgrote deel zelf kan en het ook nog eens leuk vind om te doen waren de kosten relatief laag.
Met de setup die ik heb zou de V met behulp van Rica misschien rond de 340pk kunnen gaan produceren. Van voor naar achter: Open luchtfilter (voor de pk's tussen de oren), TD04HL-18T (zat al op de auto), do88 intercooler, do88 laaddruk buizen, 440cc (big green) injectoren, 3"downpipe, 200 cell sport Kat, 3" Ferrita vervolg.
Aan deze uitspraak betreffende beoogd vermogen kunnen geen rechten en/of plichten worden ontleend. Deze uitspraak is louter gebaseerd op een vage inschatting aan deze kant van het toetsenbord.
Nu vraag ik me af of iemand hier de ervaring heeft welke stappen ongeveer bij welke vermogens toename hoort.
Wanneer wordt iets de zwakste schakel?
Want verkopen doen de leveranciers natuurlijk al te graag, maar hoe denk jij hierover?
Bijvoorbeeld: wanneer moet je gaan denken aan drijfstangen met een H-profiel?
Wat is de ervaring met wanneer het mis gaat in de Geartronic?
Ik heb geen beoogde berg aan pk's die ik wil behalen, maar tegelijk heb ik ook nog geen grens getrokken waar ik stop
Het gaat om een 2.3t5 met een Geartronic (Aisin 55-50s) met bijna 5 ton aan ervaring.
De b5234t3 die erin ligt is overigens vervangen en heeft waarschijnlijk rond de 2 ton gelopen.
Ze is nu zo'n 5 jaar in ons bezit en die tijd heb ik tot nu toe gebruikt voor een zeeeeer uitgebreide stage-0.
Eigenlijk heb ik de auto altijd rijdend gehouden en wanneer iets aan vervanging toe was gekeken naar een upgrade. Zo heb ik de kosten redelijk gespreid kunnen houden. Doordat ik het overgrote deel zelf kan en het ook nog eens leuk vind om te doen waren de kosten relatief laag.
Met de setup die ik heb zou de V met behulp van Rica misschien rond de 340pk kunnen gaan produceren. Van voor naar achter: Open luchtfilter (voor de pk's tussen de oren), TD04HL-18T (zat al op de auto), do88 intercooler, do88 laaddruk buizen, 440cc (big green) injectoren, 3"downpipe, 200 cell sport Kat, 3" Ferrita vervolg.
Aan deze uitspraak betreffende beoogd vermogen kunnen geen rechten en/of plichten worden ontleend. Deze uitspraak is louter gebaseerd op een vage inschatting aan deze kant van het toetsenbord.
Nu vraag ik me af of iemand hier de ervaring heeft welke stappen ongeveer bij welke vermogens toename hoort.
Wanneer wordt iets de zwakste schakel?
Want verkopen doen de leveranciers natuurlijk al te graag, maar hoe denk jij hierover?
Bijvoorbeeld: wanneer moet je gaan denken aan drijfstangen met een H-profiel?
Wat is de ervaring met wanneer het mis gaat in de Geartronic?
Ik heb geen beoogde berg aan pk's die ik wil behalen, maar tegelijk heb ik ook nog geen grens getrokken waar ik stop
You must be logged in or your permissions are to low to see this Attachment(s).