HU 601 met 'mp3 changer'...

Ooit iemand geprobeerd, is er een kans dat het gaat werken?

T_I
Supporting Member
Geslacht:
Leeftijd: 52
Homepage: jan.huijsmans.nu/
Subject:

HU 601 met 'mp3 changer'...

· 
Posted: 30.09.2018 - 09:31  ·  #1
Na het gevecht met het geluid (handleiding lezen had vast geholpen, als ik die had gehad), ben ik aan het kijken naar een CD wisselaar optie en kwam deze mp3 changer tegen.

Nu zoek ik eigenlijk iets dat ook flac aan kan, net als de radios die ik had in m'n 340 en 740, maar voor ik verder ga spitten, is er ervaring met dergelijke oplossingen en indien niet, is er een kans dat dit, rekening houdend met de aansluitingen/mogelijkheden van de 601.

Edit: Er zijn blijkbaar meerdere oplossingen, waar onder deze bluetooth module. Ervariingen met deze oplossing voor muziek? De bluetooth ga ik niet gebruiken, maar ik wil flac support. (Anders moet ik m'n muziek weer gaan omklussen)
Doeke Dobma
Supporting Member
Geslacht: n/a
Subject:

Re: HU 601 met 'mp3 changer'...

· 
Posted: 30.09.2018 - 12:33  ·  #2
Ga er maar vanuit dat al die 'goedkopies' enkel MP3 en WMA ondersteunen. Je kan eens kijken bij een Grom, wellicht dat ie wel flac doet. Of een iMiv, die komen ook geregeld gebruikt nog wel voorbij.
T_I
Supporting Member
Geslacht:
Subject:

· 
Posted: 30.09.2018 - 17:55  ·  #3
Quote door Doeke Dobma

Ga er maar vanuit dat al die 'goedkopies' enkel MP3 en WMA ondersteunen. Je kan eens kijken bij een Grom, wellicht dat ie wel flac doet. Of een iMiv, die komen ook geregeld gebruikt nog wel voorbij.

Mooi, dan weet ik in elk geval dat het principe werkt. Hoef ik niet eerst met een 'goedkopie' te testen en kan ik meteen door sparen. Eis zal zijn FLAC vanaf USB/sdcard.
Jeroen
VolvoV70forum verslaafde
Geslacht:
Leeftijd: 38
Homepage: o550.nl
Subject:

· 
Posted: 30.09.2018 - 19:24  ·  #4
Ik doe het al jaren met de meest simpele Imiv die er is, die heet dan weer MII en komt ook van Volvotech.
Het is alleen een aux ingang op de HU803 en een losse Cowon flac speler klik in in een houder naast de radio.
Werkt beter dan via een usb stick vind ik, geen gedoe met onoverzichtelijke playlisten en veel nummers maar gewoon alle bediening duidelijk op de flac speler zelf.

Dan mis ik wel je enige eis, en ik neem aan dat die er is voor het onzichtbaar wegwerken van het geheel?
[-Tom-]
VolvoV70forum verslaafde
Geslacht:
Leeftijd: 38
Homepage: fs1forum.com
Subject:

· 
Posted: 01.10.2018 - 09:47  ·  #5
Nadeel is dat je dan geen stuurbediening hebt (met uitzondering van het volume dan). Als je alleen een aux wilt voldoet de goedkoopste unit van AliExpress al.
T_I
Supporting Member
Geslacht:
Subject:

· 
Posted: 02.10.2018 - 08:34  ·  #6
Aux-in is niet wat ik zoek, gewoon een 'doosje' waar ik een USB stick kan inpluggen en muziek (flac & mp3) vanaf kan draaien. Bediening via de radio mag beperkt zijn tot next/previous number, want ik zet toch alleen albums die ik wil horen op de stick. (wil ik andere muziek dan wissel ik die stick wel)

Zeg maar zoals het apparaat dat ik in de eerste post noem, maar dan met flac support. (bluetooth e.d. is overkill)

Selected quotes for multi-quoting:   0