HU 803 vragen

latten
VolvoV70forum fan
Geslacht:
Leeftijd: 38
Subject:

HU 803 vragen

· 
Posted: 28.01.2022 - 08:28  ·  #1
Hallo! Misschien kan iemand me hier helpen. Sinds enige tijd - naar alle tevredenheid - een Bluetooth module van Doeke achter de HU 803 zitten. Nu herkende vorige week plots de HU opeens niet meer de cd wisselaar en de Bluetooth module niet. Bij draaien aan source ging ie van AM naar FM en terug. Verder niks. Even afgewacht, enkele dagen later herkent HU plots wel de cd wisselaar (CD player), maar is de CD changer (Bluetooth module) niet terug te vinden onder source. Vreemd….maar toen! Weer een paar dagen later was het precies andersom, wel de Bluetooth niet de CD wisselaar. Dit wisselt zich nu continu een beetje af. HU werkt verder goed en Bluetooth ook; als ie herkend wordt door HU gewoon prima geluid, telefoon maakt overigens ongeacht of ie zichtbaar is in de HU altijd wel verbinding met de bluespeak. Enige wat ik altijd wel met HU 803 gehad heb is wat matige FM ontvangst, maar dat kan in een van de antennes zitten, nooit echt veel last van gehad.
Iemand een idee?
Doeke Dobma
Supporting Member
Geslacht: n/a
Subject:

Re: HU 803 vragen

· 
Posted: 28.01.2022 - 15:30  ·  #2
Lastig! Ik zou de zekering er eens uit trekken en een halve minuut later weer terug stoppen. Wie weet helpt het :)

Zekering zit achter het klepje aan de linkerkant van je dashboard. In het klepje staat op een sticker welke zekering waar voor is.
latten
VolvoV70forum fan
Geslacht:
Subject:

· 
Posted: 22.02.2022 - 15:18  ·  #3
Nou het heeft even geduurd 😬 maar zekering los heeft niet geholpen. Ga alles eens losmaken aan de achterkant. De vraag is een beetje of dit in de unit of in de HU zit…
latten
VolvoV70forum fan
Geslacht:
Subject:

· 
Posted: 09.03.2022 - 16:39  ·  #4
Kleine update: alles los gehad, accu netjes los, stand II van sleutel etc etc..
Geen enkel verschil.
Vind online wel enkele topics van mensen die dit ook hebben gehad. Gekke vind ik dat de Bluetooth module zichtbaar blijft voor mijn telefoon; en ook dat de interne cd wisselaar ook niet meer herkend wordt door de hu. Denk dat er dus een swap aan zit te komen.

Nou, iemand nog een zwarte hu 803 over?
Doeke Dobma
Supporting Member
Geslacht: n/a
Subject:

· 
Posted: 09.03.2022 - 17:36  ·  #5
Ik heb er wel een paar liggen. Van belang is de productiemaand, die staat bovenop afgedrukt onder het onderdeelnummer. 4 cijferige code. Bijv 0309 is 2003, maand 9. 0402 is 2004, maand 2.
Die datum moet min of meer matchen, dan is de kans groot dat de software gelijk is en stuurwielbediening en knopverlichting werkt. Wijkt de datum teveel af, dan is de kans groot dat beide zaken het niet doen.
Als je die code eens op kunt zoeken…
latten
VolvoV70forum fan
Geslacht:
Subject:

· 
Posted: 09.03.2022 - 18:00  ·  #6
Check Doeke, thanks. Net natuurlijk alles weer terug in gebouwd zonder foto’s te maken…ik duik er nog eens in!

Selected quotes for multi-quoting:   0