HU 850 laad geen software

Flapdrol
Forumlid.
Geslacht: n/a
Subject:

HU 850 laad geen software

· 
Posted: 18.08.2015 - 20:25  ·  #1
Beste forum leden ik heb een tijdje terug het complete audio systeem in mijn S60 vervangen voor HP audio dus ook de versterker ingebouwd en de HU 650 vervangen voor een HU 850 dit werkte in eerste instantie perfect tot dat de HU 850 wat problemen begon te geven. De HU 850 stopte zomaar met afspelen de radio 2x uit elkaar gehad en wat solderingen opnieuw gesoldeerd hij werkte dan weer eventjes maar begon vrij snel alweer problemen te geven. Ik heb toen vorige week bij de Volvo dealer een nieuwe HU 850 besteld deze werkt prima alleen de radio verlichting doet niks zowel de knoppen als het schermpje niet. Ik heb toen vrijdag ochtend contact opgenomen met de dealer of er eventueel nog tijd over was die dag om software te laden in de nieuwe radio. Ik kon in de middag wel even langs komen. Bij de dealer het hele verhaal uitgelegd en 2 minuten daarna werdt de auto de werkplaats ingereden. Na een tijdje toch de werkplaats maar even ingelopen en met de monteur gesproken die vertelde dat de software niet wou laden en dat ik beter maandag even terug kon komen omdat er dan een monteur aanwezig zou zijn die meer verstand had van zulke ouwe auto's (2006 toch niet zo oud?). Maandag gelijk terug gegaan die maandag hebben ze de ouwe 650 afgemeld maarde HU 850 wou niet aanmelden tijdens het laden van de software komt er fout code te staan Error 136 neem contact op met de helpdesk. Nu is de vraag of er al eerder iemand is geweest die hier problemen mee heeft gehad en een oplossing heeft. Zonder verlichting is het niet te doen in het donker.

Groeten Flapdrol ( weet niet of dit de juiste plek is om dit probleem te plaatsen maar dat hoor ik dan nog wel :D )

Selected quotes for multi-quoting:   0