Over 2 maandjes gaat mijn slaperig prinsesje onder de motorkap ook een transformatie krijgen naar een mean bitch die deze mooie arreslee rapido op tempo gaat sleuren (geen dagelijkse stoplichtracer hoor maar vermogen HEBBEN en dit gedoseerd kunnen gebruiken is gaaf).
Sprak met de volvo specialist hier in het dorp die me (in eigen woorden vertaald) aangaf dat rica de motormanagement op meer punten dan alleen inspuitdruk en brandstoftoevoer tuned, waar de rest van de goedkopere aanbieders mee werkt. Gevolg: niet een permanente overbelasting van je turbo op hoge druk maar ook een veel zuinigere motor dmv o.a. het veranderen van je inspuitmomenten etc.
Wie kan me hier iets over vertellen?
Ik wil graag wat meer vermogen (aan het eind van de toerencurve hoor je de motor ook echt een MMMMWWWWOOAAAAH geluidje maken dat zegt: ik wil wel maar ik kan/krijg niet meer
) maar wil met deze auto graag minimaal 300.000 km extra gaan rijden gezien de excellente staat waarin hij nu verkeert.