@Blastaway, welk type T5?
Ik rij al 140.000 km op gas met mijn R (tenminste als ik rustig rij, als het wat harder gaat dan rij ik RON102..). Geen centje pijn gehad tot dusver
@Blastaway, welk type T5?
Ik rij al 140.000 km op gas met mijn R (tenminste als ik rustig rij, als het wat harder gaat dan rij ik RON102..). Geen centje pijn gehad tot dusver
Dito voor mijn T5 (BJ 2007).
Aanschaf met 132.000 erop. Daarna Vialle LPi erin laten zetten.90.000 kilometer op LPG gelopen. Ca. 8K geleden de motor laten tunen. Na de tuning loopt de motor op LPG, totdat ik meer dan ca. 75% van het vermogen vraag (lees: GOED gas ga geven), dan schakelt de motor over op benzine (ook 102RON). Als het spreekwoordelijke zonnetje...
Groningen(middelstum) vandaag 47,9. mij hoor je niet klagen. voor twee tientjes naar mn moeder in velp heen en weer. zag van t weekend ergens bij apeldoorn 75 ct per liter. hallo ...... :bandit:
België is leuk tanken inderdaad. Ik snap niet dat niet iedereen die in de buurt van de grens woont op LPG gaat rijden.
Verder vind ik de prijs van Mesman zoals genoemd niet gek. Ik heb zonder de groupon-actie anderhalf jaar geleden rond de 2.300 à 2.400 betaald geloof ik. Ook Prins, wel met een kortingsactie al.
Ik heb in 2013 2550,00 euro betaald voor een Vialle LPi installatie met Flashlube.
Bij Mesman. Misschien niet de goedkoopste, wel keurig ingebouwd en goede aftersales - dat is ook belangrijk!
True.
Ik had overigens ook Flashlube erbij. Paar keer terug geweest omdat er problemen waren met de Flashlube. Uiteindelijk is de vulopening van de tank nog zonder morren onder garantie vervangen en omdat ik inmiddels alweer toe was aan een nieuw gasfilter hebben ze dat er ook nog gratis in gezet (normaal €70,- geloof ik).
BP Kadoelen aan de Ring Amsterdam Noord bij afslag Landsmeer uit mijn hoofd, 47,9 cent.
Klopt. Hier tank ik ook 9 van de 10 keer. Met familie en vrienden in Landsmeer en werk in Amsterdam-Noord (en voorheen in west-friesland) is dit een prima bunkerplaats.
Maar voor diesel en benzine moet je daar niet zijn: erg duur!
Ja en nee. Het goedkope tanken blijft lachen, maar dat kan niet altijd. En als het wel kan, kost het ivm omrijden en wachten vaak 20-30min. Als je soms al het klokje rond van huis bent, heb je meestal geen zin meer om die tijd ook nog kwijt te zijn.