Goedendag allen,
Ik ben nieuw op dit forum omdat ik niet direct maar op termijn een S60 Bi-fuel wil gaan kopen.
Het leek mij verstandig om op voorhand eerst even wat info in te winnen.
Mijn redenatie is vrij simpel. Ik moet wat groter gaan rijden (dochter kinderwagen etc) Tevens forens ik dagelijks tegen de 100 kilometer. Dus kijk ik naar diesel of gas. Gezien de onafhankelijkheid van gas t.o.v. oliecrises en het milieuvriendelijke karakter heb ik besloten toch te zoeken naar een lpg oplossing. Denk je lpg, dan denk je Volvo Notabene met af fabriek gas modellen. En denk ik volvo, dan denk ik S60 de prachtige tijdloze en stijlvolle salooncar met de stoere 5 pitter.
Mijn vraag is echter als volgt;
1. Wat is beter? Bi-fuel of G3 later ingebouwd en waarom?
2. Wat zijn aandachtspunten voor de S60?
3. Is kilometrage boven 200K een probleem?
Mocht iemand tijd hebben mij hier het eea over te vertellen, dan zou ik dat zeer waarderen.
Gr.
Lesley
Ik ben nieuw op dit forum omdat ik niet direct maar op termijn een S60 Bi-fuel wil gaan kopen.
Het leek mij verstandig om op voorhand eerst even wat info in te winnen.
Mijn redenatie is vrij simpel. Ik moet wat groter gaan rijden (dochter kinderwagen etc) Tevens forens ik dagelijks tegen de 100 kilometer. Dus kijk ik naar diesel of gas. Gezien de onafhankelijkheid van gas t.o.v. oliecrises en het milieuvriendelijke karakter heb ik besloten toch te zoeken naar een lpg oplossing. Denk je lpg, dan denk je Volvo Notabene met af fabriek gas modellen. En denk ik volvo, dan denk ik S60 de prachtige tijdloze en stijlvolle salooncar met de stoere 5 pitter.
Mijn vraag is echter als volgt;
1. Wat is beter? Bi-fuel of G3 later ingebouwd en waarom?
2. Wat zijn aandachtspunten voor de S60?
3. Is kilometrage boven 200K een probleem?
Mocht iemand tijd hebben mij hier het eea over te vertellen, dan zou ik dat zeer waarderen.
Gr.
Lesley