Mee eens. Maar achter is 'alles' al gecontroleerd; Remschijven uitgeklokt, remsegmenten bekeken, ophanging beoordeeld,
nieuwe Contineltal banden, velgen waar nodig gericht. Totaal (voor + achter) dynamisch gebalanceerd. Achter ook met ouderwetse zgn. scooter aan de auto gebalanceerd. Achter blijft dan toch niet veel over? Behalve trillingsdempers (?), veren, schokbrekers en zo?
Ook het stuur is nerveus en bij echt serieuze snelheden >150km/h trilt alles. Ook het stuur.
Klopt, zo weet ik t ook. Trilling in het stuur is van de voorkant, vanuit de stoel is van de achterkant.
nieuwe Contineltal banden, velgen waar nodig gericht. Totaal (voor + achter) dynamisch gebalanceerd. Achter ook met ouderwetse zgn. scooter aan de auto gebalanceerd. Achter blijft dan toch niet veel over? Behalve trillingsdempers (?), veren, schokbrekers en zo?
Ook het stuur is nerveus en bij echt serieuze snelheden >150km/h trilt alles. Ook het stuur.
Quote door Walterj
Klopt, zo weet ik t ook. Trilling in het stuur is van de voorkant, vanuit de stoel is van de achterkant.