Ik heb een aantal jaar geleden 2 nieuwe aandrijfassen gemonteerd van J&R cv joints uit Engeland. Ik weet dat er hier meer mensen zijn die deze assen hebben gekocht. Nu zit er waarschijnlijk een klein gaatje in de binnenste ashoes van de rechter (lange) as want er is overal vet maar geen grote scheur. Deze hoes wil ik dus vervangen. Ik kom er alleen niet achter welke ik daarvoor moet hebben en wat voor een homokineet dat is. Heeft een van jullie dit al eens opgepakt?
Als ik op Skandix kijk moet ik een gewone ronde ashoes hebben. Maar ik lees op op sommige fora dat er zo'n 'tripod' homokineet kan zitten waarbij je dan weer een hoes met van die inkepingen moet hebben die precies aansluit.
Als ik onder mijn auto kijk lijkt het een ronde behuizing te zijn dus zou er een gewone hoes onder kunnen? Maar zit er dan ook zo'n homokineet in met kooi en 6 kogellagers? en hoe krijg je die dan in z'n geheel eruit?
Als ik op Skandix kijk moet ik een gewone ronde ashoes hebben. Maar ik lees op op sommige fora dat er zo'n 'tripod' homokineet kan zitten waarbij je dan weer een hoes met van die inkepingen moet hebben die precies aansluit.
Als ik onder mijn auto kijk lijkt het een ronde behuizing te zijn dus zou er een gewone hoes onder kunnen? Maar zit er dan ook zo'n homokineet in met kooi en 6 kogellagers? en hoe krijg je die dan in z'n geheel eruit?