Ik ben op dit moment op vakantie aan een zeer hete cote d'azur. Sinds gisteren werkt mijn aanjager echter niet meer goed. De airco werkt en koelt prima maar de aanjager blaast soms helemaal geen lucht, soms heel zachtjes en soms werkt hij gewoon. Als hij niet of zachtjes blaast en ik draai aan de knop voor de ventilatiesnelheid gaan de ledjes wel branden maar er gebeurt niets. Ook de ontwasemstand doet het dan niet.
Ik heb gezocht op het forum maar kan niets vinden dat erop lijkt. Is de kachelventilator toch kapot? Ik lees ook over de kachelweerstand maar ik lees niet wat dan de symptomen zijn.
Voor de dichtstbijzijnde volvo dealer moet ik 45 min rijden en het is weekend dus als iemand een idee heeft hoor ik dat graag.
Ik heb een V70n uit 2002 2.4 benzine.
Ik heb gezocht op het forum maar kan niets vinden dat erop lijkt. Is de kachelventilator toch kapot? Ik lees ook over de kachelweerstand maar ik lees niet wat dan de symptomen zijn.
Voor de dichtstbijzijnde volvo dealer moet ik 45 min rijden en het is weekend dus als iemand een idee heeft hoor ik dat graag.
Ik heb een V70n uit 2002 2.4 benzine.