Quote door TPR Powerflush
nou, en dan ben je snel toe aan een radiator, condensor. Die gaan namelijk allemaal rond die tijd, zulk topspul stopt Volvo er ook niet meer in.
En een achterste demper, en de lambda sondes, en kijk eens wat een koppelingetje kost, met dual massa vliegwiel..
Die dingen zie ik allemaal niet in de lijst staan.. buiten de gewone onderhoudszaakjes...
En die zaken zullen zich spoedig aandienen als ze nog niet zijn gedaan.
Vergeet een ding niet, je betaalt hef vooraf, of achteraf..
De wagen kan goed zijn, maar vergis je niet in al die zaken.. als de bovenste zaakjes zich aandienen komt er nog een wagen bij.
En je zult dan ook wel rijp zijn voor de distributie wissel, met waterpomp, natuurlijk pak je de zwetende keerringen ook even mee, en de multiriem en spanner.
Met een beetje pech komt de dynamo er ook nog eens aan, en de startmotor, en natuurlijk heeft dit bouwjaar ook nog de oude ABS controller.
En zo loopt het lekker op hoor. laten we de remmen en zo nog even buiten beschouwing laten en de schokbekers, en de veerpootlagers en rubbers.
Leg alvast maar nog een 4000 extra apart..\
Tenzij de wagen 100% up to date is onderhouden...
Nou, dat ben ik dus niet met je eens. Hoezo gaat de radiator en condensor stuk bij de 200K???? Heb zelf T5 gehad en nu V70R en daar is met de radiator en consendor niets mee gebeurd (400K op T5..)