Dit was de eerste die ik tegen kwam en ik was direct stapelverliefd. Na gereden te hebben was ik door het dolle en ze staat vooralsnog op me te wachten...
Voor de km stand ben ik wat huiverig al reed de auto magnifiek.
Ray, inderdaad een mooie V70, snap dat je verliefd bent
Geweldig mooie wagen voor die leeftijd en km stand, In- en exterieur heeft veelal dezelfde opties als mijn V70. Maar km stand is inderdaad hoog, maar het is een Volvo!!!. Toen ik bij mijn garage aan kwam met mijn huidige liefde met 2 ton op de teller (gekocht van een particulier) vroeg men waarom ik niet gekozen had voor een wagen met een veel lagere km stand. In het verleden kocht ik bij hen nieuwe Volvo's en mijn vorige (855) heb ik in 14 jaar van 40k naar 362k gereden, en was toen nog niet op. Toen ik zag hoeveel ik hen in het verleden met die nieuwe en die 855 heb gesponsord met onderhoud was voor mij duidelijk: ook en (nagenoeg) nieuwe Volvo kost veel geld. Bij goed onderhoud zeggen die km standen niet zo veel.
veel succes met de ondehandelingen
Nou, in mijn wereld heeft iedere autoverkoper iets te verbergen.
Waar het naar diesel, benzine of smeerolie ruikt, wordt je belazerd :bandit: .
Schurken zijn het .
Daarom moet je dit ook voor zijn kerel! En een aankoopkeuring hoort daar gewoon bij! Echter zorg wel dat je deze laat doen door een betrouwbaar bedrijf en niet door iemand die je niet kent. Een aankoopkeuring kost ook geld en ja.... Iemand die je dan niet kent rekent af en zegt dat je het maar moet doen! Let wel... Er komen geheid meer kosten dan dat je nu beraamd. Het is wel een erg vette bak! Dus ik snap dat je hem graag wilt hebben!
Dat is er toch ook wel alleen heeft het een ietwat andere wending aangenomen zoals ik begreep. Maar er zijn heel veel mensen hier die het op de voet volgen dus da's ook wel weer super gaaf! En dat je misschien toch weer voor een Classic gaat... Niemand die je daarop aankijkt hoor!
Bigdog
Administrator
Geslacht: Locatie: De glimlach van Twente Homepage:volvov70forum.com Berichten: 39921 Geregistreerd: 07 / 2009