Ik ben inmiddels ook met de blauwe gaan rijden, de verkoper gaf aan de telefoon een betrouwbaar gevoel.
In werkelijkheid was het een wat schichtige man die absoluut niet bij hem thuis af wilde spreken, dat geeft me een naar gevoel.
Het onderhoud was inzichtelijk en er was al het nodige vervangen aan de auto, hij reed dan ook erg lekker. Het feit dat ie nog op winterbanden staat (en er geen zomerbanden bijgeleverd worden), de Parrot er uitgehaald wordt bij verkoop, de wat onduidelijke informatie in reparaties, kapotte stoel en toch wel veel zichtbare levenservaring van deze V70 geeft me een wat unheimisch gevoel. Na een nachtje geslapen te hebben heb ik besloten dat dit hem ook niet gaat worden. Het moet goed voelen, net als bij een nieuwe vriend die je opdoet of als je je toekomstige verkering voor het eerst ontmoet
.
Gek genoeg voelde het bij de auto in Etten-Leur prettiger. Dit waarschijnlijk omdat de auto verder was zoals ik hm hebben wilde en ik bij de blauwe teveel concessies zou moeten doen.
De zoektocht gaat verder. Ik heb gemerkt dat ik in meerdere Geartronics moet rijden omdat daar echt wel verschil in zit.
Nu eerst op vakantie, dan zien we weer verder.
Tot nu toe ben ik blij met jullie tips en meedenken.