Zo, da`s een heel verhaal zeg, die zoektocht. Hierbij en volstrekt overbodig ook even mijn mening:
wij verkopers noemen het belang van de klik "de vent in de tent". Van wie koop je iets en klikt het/ vertrouw je hem/ haar etc. Vind ik zelf het belangrijkste als ik iets koop; vertrouwen, vertrouwen, vertrouwen (nee, ik stotter niet)
Een verkoper die niet bij hem thuis wil afspreken snap ik wel. Als ik prive iets via marktplaats verkoop krijg ik een partij ellende aan niet-serieuze kopers op m`n dak (hee, griep van een Emiel, als je dit leest - maar dat denk ik niet want vrienden zul jij zeker niet hebben- : je hebt m`n Smart gekocht, en ineens extra korting geëist, toch willen kopen, en ineens ging het weer niet door
, eikel), en dat wil ik niet. Dus spreek ik altijd af bij onze winkel als soort van bescherming.
Technische mankementen weet ik niet, maar onze Volvo had vorig jaar € 4.800,- aan ellende. Waarschijnlijk en 200.000 km. punt waarna je er weer 200.000 km. mee verder kan, als je alles zoals wij deden goed repareert, en dus valt het mee. Maar ja, als je de auto koopt en je hebt meteen zo`n postje van 4,8 K dan is dat iets anders dan zoals wij 5 jaar rijden met 1.600,- aan reparatie`s, en dàn pas zo`n bedrag.
Succes met je zoektocht!
Stijn