Aankoopadvies

Stijn
VolvoV70forum core member
Geslacht:
Leeftijd: 55
Homepage: steinkeuken.nl
Subject:

Re: Aankoopadvies

· 
Posted: 27.04.2013 - 16:00  ·  #76
Dan kan ik je een hernia aanbevelen :sick:

Anderhalf jaar geleden had ik een hernia, verrotte veel pijn, zelfs morfine tegen de pijn geslikt. Afijn, nou bewoog ik al best veel, en woog 69-71 kilo met mijn lengte van 184 cm. Is al aardig voor een 43-jarige lijkt me. Maar na die hernia ben ik nog veel meer gaan bewegen; wandelen naar de winkel (3 km heen en terug), iedere ochtend twintig minuten oefeningen voor de rug, inclusief 30 push-ups, minder de autio pakken, meer fietsen en wandelen. En verrek, ik weeg 66-68 kilo, en door het vele buiten zijn, ben ik ook nooit meer ziek. En die hernia is weg, om nooit meer terug te komen.

Conclusie: weg met Sonja Bakker, Montignac, en al die ellende, neem een hernia :'(
raysa

Subject:

· 
Posted: 27.04.2013 - 16:37  ·  #77
Stijn, vorig jaar januari ben ik zesenhalve meter naar beneden gevallen op een schip op m'n werk.
Ik heb daarbij mijn rug gebroken, knie verbrijzeld en een hele zware hersenschudding aan overgehouden.
Nou bewoog ik al niet veel maar als je dan vervolgens zeven weken lang alleen maar kan liggen en vervolgens negen maanden nodig hebt om weer normaal te kunnen gaan lopen, dan komen de kilo's wel binnen.

Ik zeg: kom maar op met Sonja Bakker, montignac, Atkins en al die andere ellende... :D .

Ik ben blij dat je de Hernia wel verslagen hebt Stijn, van mijn collega's hoor ik dat het een absolute hel is.

Wat mij betreft.
Weest allen gerust mijn vrienden, deze jongen laat zich niet snel uit het veld slaan en inmiddels kan ik, op hardlopen en op mijn knieƫn zitten na, alles weer wat ik voorheen ook al kon. Autorijden ging na een maand of vijf alweer ^_^ .

Liefs, kleine Ray. 184cm en 35 kg zwaarder dan Stijn :sick: .

Maar goed, we gaan langzamerhand weer behoorlijk Off Topic
Stijn
Geslacht:
Subject:

· 
Posted: 27.04.2013 - 18:19  ·  #78
Kolere, respect voor je tocht naar boven, Raysa.

Je hebt een pb, gezonden voor ik dit las.
Bigdog
Administrator
Geslacht:
Homepage: volvov70forum.com
Subject:

· 
Posted: 27.04.2013 - 19:01  ·  #79
Quote door raysa

Hans, nog even wat anders. Is stoelverwarming makkelijk in te bouwen in een V70N?
We hebben het er al eens eerder over gehad maar weet niet meer hoe het zat.

Dit linkje komt van Bart D5, welke het hier heeft laten fixen.
Gaat helemaal goed komen.
Bigdog
Administrator
Geslacht:
Subject:

· 
Posted: 27.04.2013 - 19:17  ·  #80
Stijn en Ray,

Niet zo mooi allemaal, maar wel herkenbaar.
Ik heb een nekhernia gehad, 2e schijf en niet te opereren.
Er werd mij doodleuk verteld maar achter de Geraniums te gaan zitten.
En dat terwijl je net 27 jaar bent...
Ik heb het geluk gehad een goeie fysiotherapeut tegen te komen.
Het heeft me 7 jaren gekost om weer normaal mobiel te worden.
Die pijn is onvoorstelbaar als je dit niet hebt gehad en gelukkig maar.
Kiespijn is minder erg....
Stijn
Geslacht:
Subject:

· 
Posted: 27.04.2013 - 19:21  ·  #81
Mooi partijtje kneuzen zijn we hier :D
Die sterke Volvo's zijn gewoon ter compensatie
Bigdog
Administrator
Geslacht:
Subject:

· 
Posted: 27.04.2013 - 19:26  ·  #82
De kneuzenclub. :lol:
raysa

Subject:

· 
Posted: 27.04.2013 - 19:45  ·  #83
Quote door Stijn

Quote by Bigdog: De kneuzenclub inderdaad.

Ook weer een lekker verhaal, Hans. Zo zie je maar hoeveel kracht je uit jezelf kan halen.
Als je maar wilt.

Het is wel echt zo, dat ik in geen enkel ander (betaalbaar) merk auto zo fatsoenlijk en redelijk pijnloos kan zitten. Ik hou het ook echt lang vol. Dit is DE reden voor mij om stoelverwarming in de auto te willen hebben. Dat kan op bepaalde momenten echt verlichting brengen.
Bigdog
Administrator
Geslacht:
Subject:

· 
Posted: 27.04.2013 - 19:55  ·  #84
Dat ben ik volledig met je eens. ;-)
...

Subject:

· 
Posted: 27.04.2013 - 20:34  ·  #85
Quote door raysa

Quote door Stijn

Quote by Bigdog: De kneuzenclub inderdaad.

Ook weer een lekker verhaal, Hans. Zo zie je maar hoeveel kracht je uit jezelf kan halen.
Als je maar wilt.

Het is wel echt zo, dat ik in geen enkel ander (betaalbaar) merk auto zo fatsoenlijk en redelijk pijnloos kan zitten. Ik hou het ook echt lang vol. Dit is DE reden voor mij om stoelverwarming in de auto te willen hebben. Dat kan op bepaalde momenten echt verlichting brengen.

helemaal mee eens,en standje 2 :love: krijg je lekkere warme b.llen van :D :D aahhhhhhgggh
Bigdog
Administrator
Geslacht:
Subject:

· 
Posted: 27.04.2013 - 21:02  ·  #86
Quote door knip s70

:D aahhhhhhgggh

Te heet ? :'(
Stand 1 voldoet prima. 8-)
raysa

Subject:

· 
Posted: 08.05.2013 - 01:17  ·  #87
Vandaag de classic weer opgehaald bij de Italiaanse dealer. De riem van de brandstofpomp is vervangen.
Advies is wel om de auto direct bij aankomst in NL voor groot onderhoud aan te bieden of naar de slopert te brengen.
Dat gaat me stiekem erg aan het hart. Zelfs toen de oude dame op de autoambulance stond, vond ik haar prachtig om te zien.
Net, toen ik weg reedt bij de garage, voelde ik me weer thuis. Ik weet niet wat het is, misschien toch echte liefde.
Ze rijdt weer als vanouds, beter zelfs. Maar de torenhoge kosten aan reparaties gaan toch te ver. Het is echt tijd voor vervanging. Sorry :( .

Wat ik nog wel meemaakte hier (en dat kan alleen hier), bij de chauffeur konden maar twee mensen plaats nemen. Daar kwamen mijn twee kinderen natuurlijk. Veiligheid staat immers voorop. Waar wij dan moesten blijven? Nou, gewoon, in de Classic o.O .
Zo zijn wij dus vanuit Manerba del Garda naar Desenzano gereden, achteruit in de v70, achterop de autoambulance...
Best spannend :o .

Bij de dealer stond een knalrode 855. Werkelijk in nieuwstaat. Ze stond te glimmen alsof ze voor het eerst buiten was.
Na wat geklets met Fabio, vroeg ik hem mee te lopen naar de T5-R. Daar mijn diepe liefde voor het model duidelijk gemaakt te hebben, vertelde hij dat hij haar in orde aan het maken was voor export. Naar Nederland nota bene! Met 140.000km op de teller moest ze zo'n 5000 tot 6000 op gaan brengen.
Ik was werkelijk in alle staten en zou hem echt zo kopen, zo mooi was ze.
Omdat ik via mijn telefoon geen foto's naar de Ipad kan overzetten, hoop ik dat Tristan de foto die ik hem doorstuurde hieronder wil plaatsen. Ik zou haar graag delen met jullie.
Tris, alvast bedankt ;-) .
...

Subject:

· 
Posted: 08.05.2013 - 01:43  ·  #88
Inderdaad een erg mooie 855-er! Een plaatje van een auto als je hem zo ziet staan! Wel deden de foto's van jouw auto en de verhalen van de afgelopen dagen me behoorlijk pijn! Dat is iets wat ik echt nooit hoop mee te maken en als ze hem niet aan het lopen hadden gemaakt, moest je haar daar laten. Wachtend op een transport wat haar waarschijnlijk enkele weken later pas zou brengen. Dat zou ik wel het ergste vinden. Dat je niet weet wat er met je auto gebeurd en je er maar op moet vertrouwen dat het allemaal in orde komt! Brr, ik krijg het echt al koud bij de gedachte!

Maar ja, zo zie je dat ik meer van auto's houd dan eigenlijk goed voor me is. :D Wat betreft de TDI moeten we eens kijken wat raadzaam is want eigenlijk begint het me gewoon te jeuken om de wagen zelf klaar te maken! Maar daar hebben we het nog wel over. ;) De foto's even geupload naar de PC en die ga ik dan ook zeker nu posten!

Daar komen ze jongens en meisjes!! :)
LET OP!! Sommige foto's kunnen als schokkend worden ervaren door ons auto-liefhebbers.
You must be logged in or your permissions are to low to see this Attachment(s).
...

Subject:

· 
Posted: 08.05.2013 - 01:52  ·  #89
Bij dezen kerel! ;)
ProVolvo
Supporting Member
Geslacht:
Leeftijd: 65
Subject:

· 
Posted: 08.05.2013 - 10:22  ·  #90
Quote door raysa

Bij de dealer stond een knalrode 855. Werkelijk in nieuwstaat. Ze stond te glimmen alsof ze voor het eerst buiten was.
Na wat geklets met Fabio, vroeg ik hem mee te lopen naar de T5-R. Daar mijn diepe liefde voor het model duidelijk gemaakt te hebben, vertelde hij dat hij haar in orde aan het maken was voor export. Naar Nederland nota bene! Met 140.000km op de teller moest ze zo'n 5000 tot 6000 op gaan brengen.

Zou me niets verbazen als die Volvo binnekort bij Volvo Carlo Schmidt staat, maar dan zal die prijs wel wat hoger zijn.

Selected quotes for multi-quoting:   0