Gefeliciteerd met je aanwinst,. Mooi dat we allebei ongeveer gelijktijdig een goede aankoop hebben gedaan. Ik afgelopen weekend mijn V70 2.0T uit 2006 netjes aan huis afgeleverd door Volvo Buitenweg uit Hilversum..
Ik haal toch nog even dit topic omhoog om jullie bescheiden mening te vragen over een twee tal zaken.
Ik had met de verkoper afgesproken dat hij 2 nieuwe banden zou regelen aangezien die versleten waren. Dit zou gewoon een fatsoenlijke band zijn (er zaten vredesteins onder) en het zou geen budget band worden. Op de verkoopovereenkomst is 2 nieuwe banden benoemd, echter geen merk of type of soort. Ook zou hij de auto nog even stofzuigen omdat de achterklep vol met honden haar zit. Ook zou hij de kofferbak hoes regelen aangezien die mistte.
Toen ik de auto kocht zaten er netjes 2 nieuwe banden onder zoals besproken. Echter een merk waar ik nog nooit van had gehoord, Gislaved.
De auto was niet schoongemaakt van binnen (kan gebeuren, druk, ook niet het meest spannende) en de rolhoes was hij vergeten te regelen. Ging hij achteraan en zou ik deze week bericht over krijgen.
Nu zit ik nog eens een beetje te zoeken naar die banden, maar volgens mij zijn dat gewoon budget banden? Wat vinden jullie van bovenstaande? Zouden jullie hier nog een punt van maken? Die rolhoes komt wel en dat de auto niet is gestofzogen (is dat een woord?) kom ik ook nog wel overheen. Maar die banden blijven een beetje hangen.
een merk waar ik nog nooit van had gehoord, Gislaved.
..... Maar die banden blijven een beetje hangen.
Gislaved is een van oorsprok Zweeds merk, wat sinds 1992 onderdeel is van het Continental concern. Het is dus een B-merk van Continental. Ik ken Gislaved van de redelijk tot goede winterbanden.