Hey allemaal!
Zoals ik al vertelde toen ik me voorstelde, ben ik op zoek naar een V70.
Iets specifieker een V70 classic. Deze leunt het dichtst aan bij de 850 van mijn vader (die heerlijk rijdt) en heeft toch een wat jongere uitstraling vind ik.
Dus ben ik op zoek naar goede raad.
Zelf heb ik deze gevonden en de eigenaar is reeds gecontacteerd:
http://m.autoscout24.de/angebo…-276786352
Meningen hierover?
Mijn eigen mening alvast:
- geen onderhoudshistoriek: balen, dat vind ik een meerwaarde. De eigenaar zegt dat hij van de laatste 7 jaar geen onderhoudsgegevens meer heeft, noch rekeningen, en dat het onderhoud gebeurde indien dit nodig was.
- alle opties die ik belangrijk vind: cruise control, automaat, zetelverwarming,...
- 1998 dus gas in leggen kan geen kwaad normaal?
Is het een risico om deze auto te kopen? Als ik alles wat ik hier lees mag geloven zijn de v70's van voor 2000 onverwoestbaar als je ze deftig behandeld en goed onderhoud (en laat dat nu net zijn wat ik ermee van plan ben).
Meningen en tips zijn zeer welkom!
Maarten
Zoals ik al vertelde toen ik me voorstelde, ben ik op zoek naar een V70.
Iets specifieker een V70 classic. Deze leunt het dichtst aan bij de 850 van mijn vader (die heerlijk rijdt) en heeft toch een wat jongere uitstraling vind ik.
Dus ben ik op zoek naar goede raad.
Zelf heb ik deze gevonden en de eigenaar is reeds gecontacteerd:
http://m.autoscout24.de/angebo…-276786352
Meningen hierover?
Mijn eigen mening alvast:
- geen onderhoudshistoriek: balen, dat vind ik een meerwaarde. De eigenaar zegt dat hij van de laatste 7 jaar geen onderhoudsgegevens meer heeft, noch rekeningen, en dat het onderhoud gebeurde indien dit nodig was.
- alle opties die ik belangrijk vind: cruise control, automaat, zetelverwarming,...
- 1998 dus gas in leggen kan geen kwaad normaal?
Is het een risico om deze auto te kopen? Als ik alles wat ik hier lees mag geloven zijn de v70's van voor 2000 onverwoestbaar als je ze deftig behandeld en goed onderhoud (en laat dat nu net zijn wat ik ermee van plan ben).
Meningen en tips zijn zeer welkom!
Maarten