Beste volvo-rijders,
Gisteren een proefrit gemaakt in een XC60 T5 met Powershift automaat. Auto zag er nog erg netjes uit en helemaal niks op aan te merken. Het enige wat me opviel is dat de turbo en de distributieketting allebei al zijn vervangen, ik geloof bij 185.000km. Auto is volgens het boekje volledig bij Volvo dealers onderhouden en de laatste 2 stempels bij een Volvo-specialist in Wijk bij Duurstede.
Is het normaal dat de turbo en ketting al bij 185k zijn vervangen? Of heeft deze auto een mogelijk groter probleem?
Dank voor jullie advies!
Gisteren een proefrit gemaakt in een XC60 T5 met Powershift automaat. Auto zag er nog erg netjes uit en helemaal niks op aan te merken. Het enige wat me opviel is dat de turbo en de distributieketting allebei al zijn vervangen, ik geloof bij 185.000km. Auto is volgens het boekje volledig bij Volvo dealers onderhouden en de laatste 2 stempels bij een Volvo-specialist in Wijk bij Duurstede.
Is het normaal dat de turbo en ketting al bij 185k zijn vervangen? Of heeft deze auto een mogelijk groter probleem?
Dank voor jullie advies!