Ik heb contact opgenomen met Dennis ik zie mezelf alleen niet op de lijst staan. Ik wil graag mijn automaatbak spoelen en air intake reiniging laten doen.
Ik heb contact opgenomen met Dennis ik zie mezelf alleen niet op de lijst staan. Ik wil graag mijn automaatbak spoelen en air intake reiniging laten doen.
Hoi Wim,
ik was net de mail aan het doorsturen maar komt goed! Tot ziens op de 25e!
Net als vorige keren is iedereen welkom de 25e en gaan we er weer als vanouds een gezellige en leerzame dag van maken!! De werkplaats in Elst is de afgelopen jaren hard gegroeid en er zijn diverse werkzaamheden bij gekomen net als diverse werkplaatsapparatuur. Als extra bijvoorbeeld vanaf deze keer de Aircoservice met mijn gloedjenieuwe airco service machine waarmee we je airco kunnen controleren, op druk kunnen zetten en weer kunnen vullen. Verder staat er een nieuwe Hunter uitlijner waarmee ik auto's op een professionele manier kan 4-wiel uitlijnen maar dat is iets dat lastig in te passen is op een drukke forumdag. Tijdens het wachten en rondkijken zullen de dames er voor zorgen dat je geen dorst of honger zult hebben!
You must be logged in or your permissions are to low to see this Attachment(s).