beide kanten gedaan, gaat best goed, was bij de tweede iets te gehaast zodat ik hem er weer uit moest hallen omdat hij 20 graden fout zat. Maar zou het zo weer doen
Mijn el cheapo hakhammer was maar net voldoende zie foto's
Veren verwijderen als de arm voor ook los is is heel gemakkelijk.
Arm op krikken ( voordat je het rubber voor los maakt ) tot de auto van de asstand gaat ( vol gewicht op de veer ). Veer spanners er op, ik heb de spanners maar een klein beetje aan gedraaid.
Dan de klein armpje ( ik heb hem aan de wielkant los gehaald omdat ik ander ook de niveau sensor los moet maken ) voor en de schokdemper los ( leiding en electra ook ). Arm laten zakken en dan het rubber voor los. de veer komt er dan ook zo uit.
Onder de auto is het goed te doen ( alleen het gebruik van het tool moet je onder de auto doen ) Zorg wel dat de arm vergenoeg naar beneden is, ander is het een gekloot, en zit het rubber er scheef voor.
Heb ook meteen de nieuwe verhoogings spacer ( extra 1,5cm verhoging) geplaatst , de oude zien er nog perfect uit.
Edit: 1 ding nog vergeten te melden, knip de tywraps door van de electra, die aan de arm vast zit, waarbij de houder door de arm heen gaat. Heb er 1 uitgewrikt, simpel je molt ze, tywrap is makkelijk te vervangen.
You must be logged in or your permissions are to low to see this Attachment(s).