er bleek al een paar dagen een pakketje bij de buren te liggen met de Bilstein achter schokdempers en
de nieuwe achter ophanging rubbers. ( 8 stuks )
Meteen maar de bovenste ophangrubbers links achter vervangen, en de nieuwe ophanging beugels passen.
Het vervangen van de rubbers ging best aardig. Eerste de binnenste bus er uithalen met accuboormachine
Daarna met de sloophammer de bus uit de arm halen.
En terug plaatsen van de nieuwe was vrij simpel
Eerst met M8 bout en slagmoer sleutel, dat ging niet zo heel goed de M8 bout is gestript.
Toen maar naar M10 draadeind en gewoon ratel en ring sleutel ( met 19 dop aan de een kant en dop 36 aan de ander )
Dan draai je ze er zo in.
ook de schokdemper meegenomen, begon te koud te worden buiten met de wind, heb dus maar 1 kant gedaan.
Heb nu wel de bussen om te gebruiken bij de ophangbeugel. Heb wel 1 ding over het ooft gezien, ( stom )
de bussen zijn zo dik dat de 3.5cm niet genoeg ruimte heeft, omdat de bus in de weg zit voor de arm.
Moet dus een stuk van de bus af slijpen.
de nieuwe achter ophanging rubbers. ( 8 stuks )
Meteen maar de bovenste ophangrubbers links achter vervangen, en de nieuwe ophanging beugels passen.
Het vervangen van de rubbers ging best aardig. Eerste de binnenste bus er uithalen met accuboormachine
Daarna met de sloophammer de bus uit de arm halen.
En terug plaatsen van de nieuwe was vrij simpel
Eerst met M8 bout en slagmoer sleutel, dat ging niet zo heel goed de M8 bout is gestript.
Toen maar naar M10 draadeind en gewoon ratel en ring sleutel ( met 19 dop aan de een kant en dop 36 aan de ander )
Dan draai je ze er zo in.
ook de schokdemper meegenomen, begon te koud te worden buiten met de wind, heb dus maar 1 kant gedaan.
Heb nu wel de bussen om te gebruiken bij de ophangbeugel. Heb wel 1 ding over het ooft gezien, ( stom )
de bussen zijn zo dik dat de 3.5cm niet genoeg ruimte heeft, omdat de bus in de weg zit voor de arm.
Moet dus een stuk van de bus af slijpen.
You must be logged in or your permissions are to low to see this Attachment(s).