Ik heb een V70 T4 van 2015. Beide uitlaten zijn "weggestopt" onder de bumper. Ik zou graag e.e.a. aanpassen a la de T5 waarbij de uitlaateindstukken m.b.v. sierstukken te zien zijn. Ik heb vanmiddag even onder de auto gekeken en zag dat de huidige uitlaateindstukken al vrij snel gebogen zijn en dat er weinig rechte buis is......
Vraag 1, kan je toch rechte sierstukken monteren als je de gebogen gedeeltes afgezaagd hebt? Of moeten er nieuwe einddempers gemonteerd worden..?
Vraag 2, In het onderste gedeelte van de bumper zitten geen uitsparingen voor de eindstukken. Moet er een nieuw bumper ondergedeelte gekocht worden of is de huidige simpel aan te passen, omdat er wellicht al markeringen aangebracht zijn.
Vraag 3, heeft iemand dit al eens gedaan?
Bij voorbaat dank voor de reacties.
Vraag 1, kan je toch rechte sierstukken monteren als je de gebogen gedeeltes afgezaagd hebt? Of moeten er nieuwe einddempers gemonteerd worden..?
Vraag 2, In het onderste gedeelte van de bumper zitten geen uitsparingen voor de eindstukken. Moet er een nieuw bumper ondergedeelte gekocht worden of is de huidige simpel aan te passen, omdat er wellicht al markeringen aangebracht zijn.
Vraag 3, heeft iemand dit al eens gedaan?
Bij voorbaat dank voor de reacties.