6 en 8 gaan doorgaans kapot. 12 heb ik ook vervangen maar geen verschil gemerkt (dus die was nog goed bij mij, met plm. 165.000km)
6 is de torsiesteun die kanteling van het blok tegengaat, maar er hangt niets aan of op, die kan je zo losschroeven. Bij het vastzetten van 6 is het wel belangrijk dat het blok in rustpositie hangt, dus auto op de wielen, motor starten dat 'ie op z'n plek zakt (als je bijv. 8 ook vervangen hebt), dan afzetten en dan pas 6 goed vastdraaien. Dat scheelde bij mij een hoop trillingen binnenin de auto. Ik had de auto bij de eerste keer vastdraaien nog op assteunen staan, dat bleek niet handig.
10 is ook een kantelsteun die samenwerkt met 6, daar zie ik ook nog niks aan bij mij.
8 zakt wel vaker in (is ook een goede video van het vervangen bij een S80 op YouTube, idem bij V70), het rubber uitsteeksel aan de bovenkant zakt dan in en dan komt de bracket die op de steun rust (nr. 38) in contact met de steun en geeft de trilling van het blok door aan de carrosserie. Voor het vervangen van 8 moet je wel de motor ondersteunen mbv krik onder het carter (blok hout ertussen!) of een motortakel.