Afstandsbediening doet "raar"

Volvo Peter
Supporting Member
Geslacht:
Leeftijd: 68
Subject:

Afstandsbediening doet "raar"

· 
Posted: 03.03.2022 - 12:43  ·  #1
Hallo forumleden,

Heb een probleempje met een van de AB's : vorige week de AB overgezet naar een nieuwe behuizing, werkte allemaal prima maar sinds gisteravond doet deze heel apart: als ik op "lock" druk dan gaan de deuren niet dicht, geen knipperlichten maar springt die in de "paniek" stand dus alarmlichten, claxon enz. De andere AB werkt gewoon zoals het hoort.
Wat zou dit kunnen zijn, printplaatje overleden o.i.d. wie o wie heeft een idee en hopelijk ook een oplossing.

Gr. Peter
Bolbo
Supporting Member
Geslacht:
Subject:

Re: Afstandsbediening doet "raar"

· 
Posted: 03.03.2022 - 12:58  ·  #2
Wat voor volvo / sleutel is het? Kan je bij het ombouwen een printplaatje hebben omgedraaid, waardoor de lock knop buitenop nu binnenin de paniekstand activeert?
En als je op de paniekknop (met rood driehoekje) drukt, gaat de auto dan op slot (dus beide functies omgedraaid) of ook op de paniekstand?

Je zou ook beide AB's kunnen openmaken en de foute vergelijken met de goede, wellicht zie je een verschil.
Volvo Peter
Supporting Member
Geslacht:
Leeftijd: 68
Subject:

Re: Afstandsbediening doet "raar"

· 
Posted: 03.03.2022 - 13:25  ·  #3
Dat zou niet verklaren waarom die het de eerste dagen wel goed gedaan heeft, maar ik heb hem weer opengehaald, kon niets vreemds ontdekken wat wel opviel is dat er in de nieuwe behuizing iets meer ruimte zit waardoor het printplaatje misschien iets kan verschuiven??? weer gesloten en het werkt weer goed. hopelijk houd die het nu iets langer vol.
Als er mensen zijn die nog andere ideeen hebben dan hoor ik die graag.

Selected quotes for multi-quoting:   0