Sinds kort heb ik er last van dat de afstandsbediening slecht werkt. Ik moet een paar keer drukken voordat er iets gebeurd. Bij alle knoppen is dit het geval. Soms is het nodig bij het openen eerst weer op 'dicht' te klikken en daarna een paar keer op 'open'.
Wat heb ik gecontroleerd:
De batterij van de afstandsbediening zit nog helemaal vol.
De contactpennetjes in de afstandsbediening iets verbogen om een beter contact met de batterij te waarborgen.
Of er een verband is weet ik niet, maar het viel mij op dat mijn CFE spontaan op een keer is uitgevallen (dus geen Vida er aan gehad).
Al even op het forum gezocht. Mogelijk een probleem met de ontvanger in de spiegel. Maar wat is er dan aan het defect raken in die ontvanger?
Of zijn er nog andere oorzaken mogelijk?
Wat heb ik gecontroleerd:
De batterij van de afstandsbediening zit nog helemaal vol.
De contactpennetjes in de afstandsbediening iets verbogen om een beter contact met de batterij te waarborgen.
Of er een verband is weet ik niet, maar het viel mij op dat mijn CFE spontaan op een keer is uitgevallen (dus geen Vida er aan gehad).
Al even op het forum gezocht. Mogelijk een probleem met de ontvanger in de spiegel. Maar wat is er dan aan het defect raken in die ontvanger?
Of zijn er nog andere oorzaken mogelijk?