Ik ben al even bezig met de juiste afstelling op een eenvoudige manier van de sporing van onze volvo's
ik heb dr een apparaat voor maar ben sinds kort aan het experimenteren met de op youtube gedemonstreerde uitllijn methode met touwtjes.
van t weekend op de klusmeeting een aantal auto's gedaan, maar de mooie blauwe van Arnoud kreeg ik niet goed en dat frustreert. Het aanbod staat Arnoud als je in de buurt bent.
Ondertussen gaat het experimenteren door.
Officieel sporing voor s60 -2009/ v70 2000-2008(zie bijlage):
voor 0.1 graad met 0.1 graad plus min marge
achter 0.2 graad met 0.2 graad plus min marge
voor t weekend had ik mn sporing achter op 0 gezet en voor op 0.05
dus erg weinig toespoor.
nou dat heb ik geweten. ik vond m vrij zijwind gevoelig (gek he) en het waaide wel op mn reizen naar Amsterdam en Arnhem.
vanavond de achter sporing bijgesteld naar 0.4 voor nog steeds 0.5 eens even kijken of het binnenkort wat waait liefst met windstoten(sorry voor de rest van Nederland)
sowieso benieuwd wat ik er van voel.
Wordt vervolgd....
ik heb dr een apparaat voor maar ben sinds kort aan het experimenteren met de op youtube gedemonstreerde uitllijn methode met touwtjes.
van t weekend op de klusmeeting een aantal auto's gedaan, maar de mooie blauwe van Arnoud kreeg ik niet goed en dat frustreert. Het aanbod staat Arnoud als je in de buurt bent.
Ondertussen gaat het experimenteren door.
Officieel sporing voor s60 -2009/ v70 2000-2008(zie bijlage):
voor 0.1 graad met 0.1 graad plus min marge
achter 0.2 graad met 0.2 graad plus min marge
voor t weekend had ik mn sporing achter op 0 gezet en voor op 0.05
dus erg weinig toespoor.
nou dat heb ik geweten. ik vond m vrij zijwind gevoelig (gek he) en het waaide wel op mn reizen naar Amsterdam en Arnhem.
vanavond de achter sporing bijgesteld naar 0.4 voor nog steeds 0.5 eens even kijken of het binnenkort wat waait liefst met windstoten(sorry voor de rest van Nederland)
sowieso benieuwd wat ik er van voel.
Wordt vervolgd....
You must be logged in or your permissions are to low to see this Attachment(s).