Quote door Doeke Dobma
Wat bedoel je precies met dubbele antenne? Je auto heeft 2 antenne’s, maar aftermarket kan er maar 1 van gebruiken, dat geldt voor elke aftermarket radio.
Wel heeft een aftermarket radio een aparte aansluiting voor een FM/AM antenne en een aansluiting voor een DAB+ antenne.
De Pioneer is een uitstekend model, echter inmiddels wel opgevolgd door de SPH-DA250DAB. Misschien de moeite waard om daar eens naar te kijken. Je kan ook naar Kenwood kijken, de DMX-5020DABS is een vergelijkbaar model qua functionaliteit, wat voordeliger maar ook een wat ‘goedkopere’ look&feel.
Overigens ligt de Pioneer SPH-EVO62DAB qua prijs ongeveer gelijk aan SPH-DA250DAB maar deze is wat uitgebreider qua geluidsinstellingen.
Frame, uit m’n hoofd heb ik deze eens in m’n handen gehad, ik meen dat de bevestiging niet je-van-het was. Een origineel frame is zeker mooier (maar waarschijnlijk ook duurder).
De CI-P2 is een prima keus, echter als je geen faceliftmodel én parkeersensoren hebt kan het (iets) goedkoper.
Ik leefde even met de gedachte dat er twee antenne stekkers in de auto zitten maar dat is dus kennelijk niet zo.
Wat zijn de genoemde (iets) goedkopere alternatieven?