Na mijn vorige vraag over mijn Classic V70 heb ik ook nog een hulpvraag over mijn V70n T5 2001, ik heb namelijk een storing in het airbag systeem dat wil zeggen dat mijn airbag lampje blijft branden, ik ben hiermee naar de dealer geweest en die heeft hem uitgelezen en komt tot de conclusie dat mijn airbag module( onder de versnellingspook) stuk is!!! maar nu heb ik ook gelezen en gehoord dat het mischien een kabelbreuk kan zijn onder 1 van de stoelen, maar hoe kan ik dat kontroleren en evt verhelpen, want als dat het wel is dan ga ik geen 496 euro betalen voor een nieuwe arbag module, er is niets met de auto gebeurt waardoor er een airbag is geploft, het enige wat er is gebeurt is dat de auto voor stormschade herstel naar de spuiter is geweest en toen ik de auto weer had gehaald brande het lampje. ik vond wel dat de berijders stoel erg ver naar achteren stond
kan een airbag module spontaan kapot gaan of is er bij de schade hersteller iets gebeurt waardoor ie stuk is??
kan een airbag module spontaan kapot gaan of is er bij de schade hersteller iets gebeurt waardoor ie stuk is??