Hallo,
Twee weken geleden mijn airco even laten bijvullen en gelijk mijn condensor laten controleren op druk lekkage. Zag er aardig uit, maar mijn condensor had zijn beste tijd wel gehad.
Het systeem bleef mooi op druk en de vacuüm test was ook geen probleem.
Vandaag echter blies de airco warme lucht, en bleek de condensor op meerdere plaatsen lek.
Ik wist dat het er aan te komen zat, en vandaag was dus de dag dat dit bevestigt werd.
Net nog een nieuwe condensor besteld die woensdag binnen komt....
Iemand een idee hoe deze het makkelijkste te demonteren en monteren is?
Heb al even op het form gezocht maar krijg weinig 'hits' binnen als ik als het om condensoren gaat.
Kan de condensor er van bovenuit uitgehaald worden, of moet de bumper er voor weg?
Ik hoor graag een advies van jullie :thumb:
Gr Nieky...
Twee weken geleden mijn airco even laten bijvullen en gelijk mijn condensor laten controleren op druk lekkage. Zag er aardig uit, maar mijn condensor had zijn beste tijd wel gehad.
Het systeem bleef mooi op druk en de vacuüm test was ook geen probleem.
Vandaag echter blies de airco warme lucht, en bleek de condensor op meerdere plaatsen lek.
Ik wist dat het er aan te komen zat, en vandaag was dus de dag dat dit bevestigt werd.
Net nog een nieuwe condensor besteld die woensdag binnen komt....
Iemand een idee hoe deze het makkelijkste te demonteren en monteren is?
Heb al even op het form gezocht maar krijg weinig 'hits' binnen als ik als het om condensoren gaat.
Kan de condensor er van bovenuit uitgehaald worden, of moet de bumper er voor weg?
Ik hoor graag een advies van jullie :thumb:
Gr Nieky...