Ik Lees even mee, heb volgens mij n soort gelijke probleem. Maar de temperatuur sensor zit dus bij de pedalen bij n v70nn?
Quote door Remco1978 En waar precies zit het afvoer slangetje? Op de foto heb ik het zwarte slangetje losgemaakt van het kniestuk. You must be logged in or your permissions are to low to see this Attachment(s).
Quote door Remco1978 Ik Lees even mee, heb volgens mij n soort gelijke probleem. Maar de temperatuur sensor zit dus bij de pedalen bij n v70nn? Ik kan mij vergissen, maar volgens mij zit hij in de middenconsole
Quote door Rudolph Quote door Remco1978 Ik Lees even mee, heb volgens mij n soort gelijke probleem. Maar de temperatuur sensor zit dus bij de pedalen bij n v70nn? Ik kan mij vergissen, maar volgens mij zit hij in de middenconsole Sensor uitgaande lucht zit in middenconsole, achter dat kleine roostertje. Bij de pedalen zit de sensor inkomende luchttemp.
Quote door Rudolph Hierbij de foto: Deze heb ik al eens vervangen. De andere zit bij het gaspedaal wat ik heb kunnen vinden