nou... ik heb weer goed gezocht, maar daar zit bij mij helemaal niks behalve de gewone aircoleidingen. De reservoirs zelfs weggehaald maar daar zit echt geen ventiel. Kan verder ook totaal geen ventiel vinden (kzal wel een bril nodig hebben denk).
ha ziet er echt anders uit sorry. wist ik ook eigenlijk wel. je zat bij het goede ventiel. lijkt er op dat hier maar een ventiel op zit. das dan weer anders.
You must be logged in or your permissions are to low to see this Attachment(s).
expansieventiel zit in het systeem om hoge druk vloeistof naar lage druk vloeistof te expanderen(of zoiets bij dit ventiel staat specifiek dat ie voor vullen etc is dus dat zit wel snor :thumb:
nou helaas die heb ik niet. voor vullen denk ik meer aan zoiets : MMTS heeft aanbieding voor 50 euro of dichter in de buurt bv
http://diensten-vakmensen.mark…ousPage=lr moet je wel even en of je voor fluor spul niet extra moet betalen..
Ik heb een probleem dat er niet of alleen gedeeltelijk tussen staat (verstopping mogelijk). Hij koelt nauwelijks, pomp draait wel, krijg links beetje koude lucht (graad of vijf kouder dan buiten) rechts is de lucht warmer.
Airco is vol en niet lek. Laatst gecheckt. Condensor is krom, niet lek.
Heb dit ooit gehad met n octavia. Daar was n regelklep stuk in de HVAC unit. Hoop niet dat dat t geval is want dan moet t dashboard eruit volgens mij. Ga eerst die sensor maar s vervangen en kijken of ik de regelkleppen kan calibreren via VIDA.
En uitzoeken of t systeem ook ontlucht moet worden na vullen; mss zit er ergens een bel?