Met enige regelmaat komen bij mij onderstaande foutmeldingen terug in Vida: CCM-0061 0062 en 0063. CCM-0063 heb ik er niet bij gedaan dat is dezelfde melding als CCM-0062 maar dan rechts ipv links. De airco doet het voor mijn gevoel eigenlijk wel goed alleen blijft hij wellicht wat lang doorlopen als ik alles automatisch heb staan. Dus hij slaat dan niet af maar de ventilator blijft op vrij hoge toeren draaien. De temperatuur binnen is wel goed. Wellicht dat de luchtstroom in de auto wat harder zou moeten zijn bij die hoge toeren (dus toch ergens misschien een "luchtstroomprobleem"?) . Ik heb de klepmotoren al wel een keer gekalibreerd met Vida dan lijken de meldingen even weg te blijven maar naar een tijdje komen ze dus wel weer terug.
Daarnaast geeft Vida zoals je hieronder kunt zien dus ook aan de motorventilator te controleren (die kan ik gewoon aan en uit zetten met Vida en op verschillende toeren laten draaien), de buitentemperatuursensor (in de bijrijdersspiegel) te controleren (niet gedaan zou niet weten hoe), de stoelverwarmingseenheid controleren (doet het gewoon) en de elektrisch inklapbare spiegels controleren maar die doen het ook gewoon.
Komen deze (combinatie van) meldingen iemand bekend voor?
Daarnaast geeft Vida zoals je hieronder kunt zien dus ook aan de motorventilator te controleren (die kan ik gewoon aan en uit zetten met Vida en op verschillende toeren laten draaien), de buitentemperatuursensor (in de bijrijdersspiegel) te controleren (niet gedaan zou niet weten hoe), de stoelverwarmingseenheid controleren (doet het gewoon) en de elektrisch inklapbare spiegels controleren maar die doen het ook gewoon.
Komen deze (combinatie van) meldingen iemand bekend voor?