Alarm gaat spontaan af.

HarryB
VolvoV70forum fan
Geslacht:
Leeftijd: 62
Subject:

Re: Alarm gaat spontaan af.

· 
Posted: 23.02.2018 - 20:30  ·  #16
Iedereen heeft het over een sirene. Ik heb afgelopen zomer dit ook een aantal keren gehad, maar ik zou zweren dat bij mij de claxon begint te loeien. Met stoten, niet continue.
Het is iig niet zo'n gillende keukenmeid....
Bolbo
Supporting Member
Geslacht:
Subject:

· 
Posted: 25.02.2018 - 00:10  ·  #17
Quote door HarryB

Iedereen heeft het over een sirene. Ik heb afgelopen zomer dit ook een aantal keren gehad, maar ik zou zweren dat bij mij de claxon begint te loeien. Met stoten, niet continue.

Als je de alarmknop (rode driehoek) op je afstandsbediening indrukt dan gaat je auto toeteren zoals jij beschrijft. Tuut tuut tuut...
Het inbraakalarm, in ieder geval bij mijn 2007 V70N, heeft echt zo'n wieuw wieuw wieuw sirene, is echt een ander geluid.
Blackfox
VolvoV70forum fan
Geslacht:
Leeftijd: 57
Subject:

· 
Posted: 25.02.2018 - 01:11  ·  #18
Quote door Bolbo

Quote door HarryB

Als je de alarmknop (rode driehoek) op je afstandsbediening indrukt dan gaat je auto toeteren zoals jij beschrijft. Tuut tuut tuut...
Het inbraakalarm, in ieder geval bij mijn 2007 V70N, heeft echt zo'n wieuw wieuw wieuw sirene, is echt een ander geluid.

De groetjes van Ruud .

geintje jongens ;-). Mijn alarm doet al sinds tijden niets meer, geen knipperende led meer op het ''bovendek''.
Vanmiddag zat onze hond in de auto met ''alarm'' erop maar er gebeurd niets.
Vreemd heb ook geen storingsmelding eigenlijk.

Ach ik doe het wel zonder.

gr,
Bas

Selected quotes for multi-quoting:   0