Heb vandaag een andere hoorn ingebouwd in de auto, vorige gaf melding service vereist, deze nu ook. Of is het zo dat deze zich eerst moet opladen, en zo ja gebeurt dit alleen tijdens het rijden of ook met de motor uit??
Gr Wibo
Roboer
Forumlid.
Geslacht: Locatie: Annen (Drenthe) Berichten: 104 Geregistreerd: 07 / 2015
Zal, denk ik, al een tijd zonder spanning hebben gestaan.
Kan zijn dat je hem een paar dagen moet laten doorladen, alvorens hij optimaal werkt.
Komt ook wel voor bij gebruikte auto's, welke een tijdje hebben gestaan
Wellicht dat er een "echte" storing is waardoor de melding komt. Heb er zelf ook een tijd last van gehad. Pas na veel zoeken, meten en uitlezen probleem gevonden. Was achteraf niet de sirene
Voor wat betreft het opladen, dit was ook door de volvo dealer aan mij verteld toen ik een volledig nieuwe sirene plaatste.
Dag Blackspider, mijn S60 geeft na vervanging van de sirene en de batterij nog steeds de storingsmelding... Wat was bij jouw Volvo uiteindelijk het probleem? Ben benieuwd.
Bigdog
Administrator
Geslacht: Locatie: De glimlach van Twente Homepage:volvov70forum.com Berichten: 39921 Geregistreerd: 07 / 2009
Ben nu zover dat na +500 kilometer rijden, de melding alarm service vereist uit blijft na het starten van de auto, echter met het maken van alarm in de auto, gaan nu alleen nog maar de knipperlichten aan en de verklikker op het dashboard, en nog geen geluid.
Dat is behoudens de melding service vereist gelijk aan de oude situatie met de oude hoorn, wordt vervolgt.