Quote door bartk
Quote door Ed
Wat de Aliexpress sleutel betreft: heb er zelf een hekel aan als iets niet lekker werkt, dan liever wat meer uitgeven aan iets goeds.
een factor 10 is niet "wat meer" uitgeven. 350 euro is voor veel mensen veel geld, en dan koop je een slagmoer sleutel, die voor thuis gebruik de accu's meerdere malen gaat overleven, en je dat ding weg kunt gooien omdat er geen accu's meer te krijgen zijn.
Ik gooi dan liever iets weg van 35 euro dan iets wat 350 euro kost
Niet mee eens, wat kost een Makita accu met oplader? De body is echt het duurste niet, dat zijn echt de accu met lader. Ik denk dat dat ali ding hooguit 30% goedkoper is, waar hebben we het dan nog over. Ik heb ook even op youtube gekeken, maar dat ding haalt nog niet eens de helft van wat is opgegeven. En steeds weer wat anders pakken voor een klius ergerlijk en kost veel tijd. Ik ben geen professionele sleutelaar, maar doe wel veel meer dan gemiddeld en dan moet het gewoon goed werken. Als je dat ding 2x per jaar gebruikt voor alleen de bandenwissel is er nog iets voor te zeggen, maar doe dan als Barre Gaander en koop een goede tweedehands. Ik denk dat je daar meer plezier van hebt dan zo'n prul van de Alie.
En wat Klaas zegt is me uit het hart gegrepen. Dat Alie ding ligt over niet al te lange tijd op de schroothoop, maar is wel ooit geproduceerd. Zo houd je zeker de economie draaiende, maar is heel erg slecht voor de wereld.