Een echte kortsluiting zal het niet zijn, dan brand de zekering wel door.
Gezien de zekering alle binnenverlichting zekerd, als ik het goed begrijp tenminste, zou ik het zoeken in de electronica die de binnenverlichting dimt.
Simpele reden: zoals gezegd, kortsluiting is het niet, dus bedrading is grotendeels uit te sluiten. Schakelaars zullen ook niet snel tot een gereduceerde kortsluitstroom leiden, dan blijft over electronica. En gezien de binnenverlichting etc. via een dim-unit verloopt (de verlichting dimt na het in contact doen van de sleutel bijv. en blijft enige tijd branden na dichtdoen van de deur).
Nog een vraagje, gebruik je misschien LED-binnenverlichting?
Zo ja, probeer deze eens er uit te halen. Mogelijk is hier nog wat terug te vinden.
Wellicht een andere optie om te proberen: haal stuk voor stuk de lampjes uit de binnenverlichting en
elke keer opnieuw of de lekstroom afneemt... wellicht niet het meest logische omdat ze uit zijn, maar het wordt meer en meer een kwestie van uitsluiten tot je de oorzaak gevonden hebt.
Andere mogelijkheid is om bij de lampjes te meten of er eventueel toch nog een stroompje loopt (uiteraard na dichtdoen van de auto).
Ik ben en blijf zeer nieuwsgierig wat de oorzaak uiteindelijk is, keep us updated!