Verwijzend naar mijn vorige vraag (fantastisch beantwoord )
Klikerdeklik
Nu het volgende; auto rijdt super, schakelt boterzacht, klimt lekker inde toeren, verbruikt minder olie dankzij de nieuwe bobines (minder walm) maar mijn LPE pomp blijft in hoge toeren lopen.
Normaal start je op benzine; gaat de LPE pomp op hoog vermogen draaien; duurt ± 60 seconden afhankelijk van het weer enzo; knippert het ledje rood en springt dan op groen; auto rijdt op LPG én de pomp gaat op lage toeren draaien en hoor je niet meer.
Nu gebeurd het volgende: na omschakelen blijft de pomp op hoog vermogen lopen.
Je blijft hem horen. Auto rijdt prima, geen dubbele aanvoer van brandstoffen of zo iets.
Ik zie ook niet dat er extra benzine wordt gebruikt.
Ik heb de tank nooit voller een liter of 20 zodat de benzine niet te oud wordt dus let daar scherp op.
Vraag is; wat kan het zijn?
Pomp of relais?
Bekabeling is nu in orde, geen contact maken of zo.
Dank alvast.
Klikerdeklik
Nu het volgende; auto rijdt super, schakelt boterzacht, klimt lekker inde toeren, verbruikt minder olie dankzij de nieuwe bobines (minder walm) maar mijn LPE pomp blijft in hoge toeren lopen.
Normaal start je op benzine; gaat de LPE pomp op hoog vermogen draaien; duurt ± 60 seconden afhankelijk van het weer enzo; knippert het ledje rood en springt dan op groen; auto rijdt op LPG én de pomp gaat op lage toeren draaien en hoor je niet meer.
Nu gebeurd het volgende: na omschakelen blijft de pomp op hoog vermogen lopen.
Je blijft hem horen. Auto rijdt prima, geen dubbele aanvoer van brandstoffen of zo iets.
Ik zie ook niet dat er extra benzine wordt gebruikt.
Ik heb de tank nooit voller een liter of 20 zodat de benzine niet te oud wordt dus let daar scherp op.
Vraag is; wat kan het zijn?
Pomp of relais?
Bekabeling is nu in orde, geen contact maken of zo.
Dank alvast.