lastige keus idd begrijp je keuze probleem heel goed.
Voor mijn huidige v40 1.6d 2013 reed ik een v70 (2007) 2.4d deze ingeruild op de V40 omdat ik toch eens wat anders wou.
De V40 rijdt zelfs met een 1.6d best goed. Je mist soms het vermogen maar 95% kom ik er prima mee uit de voeten. De ruimte mis ik vooral als we op vakantie gaan. Maar met een koffer op het dak zijn die 2 keer per jaar prima te overbruggen.
Over een goed jaar wil ik ook weer wat anders de v40 zal dan rond de 190K op de klok hebben. Hij is dan qua inruil nog enigszins acceptabel. Wij rijden ca 15 tot 20K per jaar en dit keer zal het een benzine worden. Ik ga geen diesel meer kopen, met een beetje pech kom je straks geen stad meer in. De V60 Hybride is een ramp qua betrouwbaarheid die valt voor mij af (google er maar eens op) V70NN benzine lijkt me wel een aardig wagen maar ben meer gecharmeerd van de v70n.
Het kon nog wel eens zijn dat ik op zoek ga na een laat model v70n en dan een 2.5T of gewoon een 2.4 met weinig km. Maar dan wel een bomvolle. En mocht ik het echt niet weten een word het een ford focus 1.0 ecoboost kosten weinig, verbruiken weinig, bieden relatief veel ruimte en uit een duurtest van de adac bleek dat ze ook nog betrouwbaar zjin ook.
Voor mijn huidige v40 1.6d 2013 reed ik een v70 (2007) 2.4d deze ingeruild op de V40 omdat ik toch eens wat anders wou.
De V40 rijdt zelfs met een 1.6d best goed. Je mist soms het vermogen maar 95% kom ik er prima mee uit de voeten. De ruimte mis ik vooral als we op vakantie gaan. Maar met een koffer op het dak zijn die 2 keer per jaar prima te overbruggen.
Over een goed jaar wil ik ook weer wat anders de v40 zal dan rond de 190K op de klok hebben. Hij is dan qua inruil nog enigszins acceptabel. Wij rijden ca 15 tot 20K per jaar en dit keer zal het een benzine worden. Ik ga geen diesel meer kopen, met een beetje pech kom je straks geen stad meer in. De V60 Hybride is een ramp qua betrouwbaarheid die valt voor mij af (google er maar eens op) V70NN benzine lijkt me wel een aardig wagen maar ben meer gecharmeerd van de v70n.
Het kon nog wel eens zijn dat ik op zoek ga na een laat model v70n en dan een 2.5T of gewoon een 2.4 met weinig km. Maar dan wel een bomvolle. En mocht ik het echt niet weten een word het een ford focus 1.0 ecoboost kosten weinig, verbruiken weinig, bieden relatief veel ruimte en uit een duurtest van de adac bleek dat ze ook nog betrouwbaar zjin ook.