Quote door waal70
Is het je al gelukt om de RTI beveiliging eraf te krijgen?
Ik kan me herinneren dat dit bij mijn iMIV een bestandje op de iPod was wat je moest afspelen terwijl die aangesloten was. Het heet volgens mij video_unlock en is een bestandje van zo'n 850kB.
Ik heb er nog een voor je (zo'n bestandje), al vermoed ik dat deze op een of andere manier gekoppeld is aan je iMIV zelf (serienummer?)
Groet,
André
Hoi André,
Nee het is me helaas nog niet gelukt.
Het klopt helemaal wat je zegt. De Video_unlock file heb ik inderdaad gedownload van de IMIV website en deze is uniek voor mijn IMIV (gekoppeld aan het serienummer inderdaad).
Ben zelf helemaal geen Apple gebruiker dus heb even de Iphone van mn vrouw moeten lenen om de upload procedure te doorlopen maar hier gaat het kennelijk mis. Ik zorg dat de Head Unit in de modus staat om de firmware te uploaden (10 x preset 5 indrukken en vervolgens >>|). De HU geeft dan vervolgens de "SAT ERROR" zoals verwacht en beschreven in de handleiding. Vervolgens moet de video unlock file (audi bestand) vanaf de Iphone worden afgespeeld. Hier gaat het kennelijk mis want vervolgens is het scherm nog steeds niet ge-unlocked. Wellicht komt dit doordat ik het audio bestand afspeel vanuit een email en de file niet is opgeslagen op de Iphone zelf.