sinds een paar dagen gaat de geartronic in skid service vereist en automaatbak service vereist. streepje op de display ipv. D-R-N-P
bokken en max 80 km met 3500 toeren.
Volgens een Volvo monteur waarschijnlijk de TCM module/computer stuk. Bij de sloop een werkende gehaald, monteren storingen met Delphi gewist, proefrijden prima en ik dacht zo mooi geregeld.
Niets is minder waar, wederom dezelfde storing en licht bokken/inhouden van de bak.
Weer uitgelezen en geeft nu injector 3 een melding !!!
Geen idee of dat iets met elkaar te maken heeft.
Beetje rond gebeld en kreeg te horen dat het misschien de accuspanning of mindere werking van de accu die een of meerdere storingen geeft.
Kortom, advies gewenst.
We praten over een V70 D5 geartronic uit begin 2007 185 pk. code D5244T4
bokken en max 80 km met 3500 toeren.
Volgens een Volvo monteur waarschijnlijk de TCM module/computer stuk. Bij de sloop een werkende gehaald, monteren storingen met Delphi gewist, proefrijden prima en ik dacht zo mooi geregeld.
Niets is minder waar, wederom dezelfde storing en licht bokken/inhouden van de bak.
Weer uitgelezen en geeft nu injector 3 een melding !!!
Geen idee of dat iets met elkaar te maken heeft.
Beetje rond gebeld en kreeg te horen dat het misschien de accuspanning of mindere werking van de accu die een of meerdere storingen geeft.
Kortom, advies gewenst.
We praten over een V70 D5 geartronic uit begin 2007 185 pk. code D5244T4