Nee die willen we wel houden, maar als je een auto met nivomats verlaagt moeten er toch iets van brackets gebruikt worden om die schokdemper te monteren?
Nee die willen we wel houden, maar als je een auto met nivomats verlaagt moeten er toch iets van brackets gebruikt worden om die schokdemper te monteren?
dat kan ik me voorstellen, maar dan kun je beter even wachten op een reactie van een van de nivomat / verlaging experts
De rubbers van de hulpdraagarm, zoals de garage het noemt, op de foto wijs is hem aan met de schroevendraaier. Foto is van de S60 maar bij de V70 zit het net zo.
Wie weet hoe die dingen heten of heeft zelfs een onderdeelnummer? Ik kom er niet goed uit bij verschillende websites. Wel tekeningen met exploded view, maar dan geen nummer bij specifiek dit rubber.
You must be logged in or your permissions are to low to see this Attachment(s).
Hopenlijk kun je met bijgevoegde foto's en onderdeel nummers verder. deze afbeeldingen komen van een v70 MY2006(overgangs model/ facelift model met euro 3 motor)
You must be logged in or your permissions are to low to see this Attachment(s).
Maar dat ziet er inderdaad uit als persen en niet schroeven... Wordt weer een lekker klusje.
En dan direct maar beide kanten doen lijkt me, dubbel zo leuk.
Enige jaren geleden ging er een dealtje rond hier op het forum waarbij er een subframe werd doorgegeven. Dan kon je een subframe krijgen van een lid en daar de rubbers van vervangen. Als je dat dan onder je auto had gemonteerd dan ging jouw subframe door naar de volgende. Zo was de auto korter buiten gebruik.