Vanmorgen de S60 en de V70 van schoonvader naar de apk gebracht.
S60 afgekeurd op remschijven en einddemper, niet zo bijzonder. Schijven van ATE dacht ik, of maakt dat niet zo veel uit?
Einddempers, zijn er bepaalde merken waar ik vooral bij vandaan moet blijven?
Maar de V70..
Bolletje richtingaanwijzer, oranje verf laat los
Kenteken lampje stuk
Koplamp verstelling klikt, draait door? Dat kon wel eens een probleem gaan worden, hopen dat die lamp niet open hoeft.
Draagarm achter, dat rubber is kapot/ruim, is advies. Ik probeer dat rubber te zoeken maar geen idee hoe die er uit ziet. Heeft iemand een onderdeelnummer of foto?
Daardoor slijten de achterbanden ook verkeerd, nieuwe banden.
Stuurkogel binnenzijde rechts, ook advies. Ik zoek op kenteken maar krijg 2 uitvoeringen, 105 mm en 110 mm. Welke heb ik nodig?
Remslangen achter, droogtescheurtjes, advies. Maar wel even nieuwen er op.
Fuseekogels links en rechts, advies, maar gewoon nieuwe.
S60 afgekeurd op remschijven en einddemper, niet zo bijzonder. Schijven van ATE dacht ik, of maakt dat niet zo veel uit?
Einddempers, zijn er bepaalde merken waar ik vooral bij vandaan moet blijven?
Maar de V70..
Bolletje richtingaanwijzer, oranje verf laat los
Kenteken lampje stuk
Koplamp verstelling klikt, draait door? Dat kon wel eens een probleem gaan worden, hopen dat die lamp niet open hoeft.
Draagarm achter, dat rubber is kapot/ruim, is advies. Ik probeer dat rubber te zoeken maar geen idee hoe die er uit ziet. Heeft iemand een onderdeelnummer of foto?
Daardoor slijten de achterbanden ook verkeerd, nieuwe banden.
Stuurkogel binnenzijde rechts, ook advies. Ik zoek op kenteken maar krijg 2 uitvoeringen, 105 mm en 110 mm. Welke heb ik nodig?
Remslangen achter, droogtescheurtjes, advies. Maar wel even nieuwen er op.
Fuseekogels links en rechts, advies, maar gewoon nieuwe.