Approach verlichting linkerspiegel is defect. Heeft iemand enig idee hoe dit lampje vervangen kan worden?
Ik heb geen idee, maar in ieder geval welkom op het forum!!! mischien leuk om je eigen even voor te stellen, en fotoos van je wagen zijn we ook gek op hier
Quote door maurits Welkom op het forum. We willen hier elkaar graag helpen. Welk type/bouwjaar? Ik heb voor mijn auto ook wel eens gekeken maar kon hier zo 123 niets van vinden, heeft iemand een link hiervan?
Ik hetzelfde euvel (alleen dan rechts) en dus dezelfde vraag.Bij mij gaat het op een V70 bj. 2001. Ik vraag me af wat voor lampje er in moet. Ik zie in het instructieboekje deze verlichting niet eens genoemd staan...
valt dit niet onder instapverlichting voor? in dat geval moet er een 5 W SV 8,5 lampje in http://esd.volvocars.com/site/…tp6730.pdf pagina 146
Het palletje kan kapot. En dan kost zo'n lampje iets van 37 euro of zo... Vraag niet hoe ik dit weet...
Quote door PvLHet palletje kan kapot. En dan kost zo'n lampje iets van 37 euro of zo...Vraag niet hoe ik dit weet... Oke, met beleid dus... niet echt iets voor mij :p Zo eens proberen.Oh en Volvo355, het is geen instapverlichting, maar bedankt voor het meedenken.
Nou dit is zijn de lampjes die er uit kwamen: Staat alleen op 12v en 11w, hoop dat ze die hebben liggen bij de Brezan
Quote door volvov 70 zet er dan gelijk n ledlampje in meer licht Oh wacht, ik las over 'led' heen. Zal eens kijken wat ze hebben bij de Brezan.